Mølholm gange tre

I morgen suser min kære mand op til Mølholm, hvor han skal igennem ikke bare én, men hele tre undersøgelser, som de heldigvis er så smarte at booke ind på samme dag.

Han skal gennem en mr-scanning for at se, om hans korsbånd i knæet er gået. Igennem en scanning af sin skulder, for st se, hvad der er galt med den, og så en sidste undersøgelse ( jeg ved ikke om det også er en scanning) for albuen, der også er dum.

Værst er nok korsbåndet, som han har gået med siden januar. Og skulderen, der fik et smæk i december – albuen kan han ikke lige huske….

Og så tænker jeg lidt, om gamle mænd bør holde sig fra judo med de unge?

Hmmm. og så skal jeg lige have undersøgt om vores egen ulykkesforsikring dækker noget – menskade?!

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kirsten
    mar 23, 2011 @ 10:55:01

    Ja nogen gange virker det som om de der kære mænd går mere i stykker end vi gør….Det var sandelig også mange ting på en og samme krop, håber der vil være noget der kan gøres for at lette hans lidelser!
    Giver du opskriften på krydderflutes? Det lød som en superlækker middag selv om det er synd at det skal være på den måde med kæresten. Men som du skriver, han vidste hvad han gik ind til og måske vil der komme en bedring en dag når de bliver lidt ældre.

    Svar

  2. Helle
    mar 23, 2011 @ 12:55:54

    Jeg håber også at de kan hjælpe ham. Knæet kræver helt sikkert en operation, men han håber, at albue og skulder kan klares med noget fysioterapi – men dte ved vi måske senere i dag ?!

    Opskrift på verdens nemmeste krydderflutes a la Jensens kommer fluks 🙂

    Svar

Skriv en kommentar