Kedelig, kedelig

Livet går, og jeg glemmer at blogge🙂

Tænk at det er et år siden at jeg har været aktiv sidst ?! Og jeg kan næsten ikke huske hvad der er sket i det foregående år.

Jo…
Vi er jo flyttet til byen og er mægtigt glade for at bo i det nye hus
Vi mistede vores sidste kat, og fik en ny lille kat i slutningen af oktober ( han bliver et år her i august)
Jeg har flyttet kontor, men ikke job – vi er flyttet til lækre nye bygninger midt i Odense
Jeg har fået ny bil – pandaen er nu andenbil, og jeg har en Punto diesel, der kører op mod 30 km/liter
Jeg har vist været på et par ferier til…hmm.. Tjekkiet(Plzen), Istrien(Pulaområdet), Skotland (Edinburgh og omegn) og lige om lidt tager vi til det græske Samos
Vi har besluttet at lære japansk, fordi vi rejser derned på kombineret venne/dannelses/træningstur næste år🙂
Jeg har med tungt hjerte stoppet mit engagement i mit hjerteblodsprojekt, der blev lagt i graven, fordi man ikke rigtigt turde satse på fremsyn og kompleksitet (øv, øv, øv)
Jeg elsker alligevel mit job, og har heldigvis andre store udfordringer forude🙂
Jeg får ikke trænet nok, men det går som altid op og ned
Jeg burde lave en “sygdomskategori”, da det jo fylder en del i mit liv at kæmpe mod kronisk sygdom
Skjulte sygdomme sucks!!! Rådne tarme og tilbagefald = store mængder medicin
Medicin = kemo og prednisolon = kiloer til den forkerte side plus diverse bivirkninger😦
..men har nu altid ønsket mig at ligne Søren Bruun i hovedform:/

Og fra i morgen påbegynder jeg træningen…uden at ville overanstrenge mig —–> Og så er det bare fuld fart fremover !!!

Så velkommen fremtid🙂

Her er den lille nye kat, Pjuske :) Helt lille er han nu ikke, da han er halvt

Her er den lille nye kat, Pjuske🙂 Helt lille er han nu ikke, da han er halvt skovkat

Skriv et svar

