Man har et standpunkt til man får et andet

 Da jeg blev sagt op, brugte jeg en del tænketid på at spørge mig selv om, hvad jeg egentligt ville med mit jobliv.

Og det blev summeret sammen til:

1. Have et spændende job

2. Have et job, hvor der måske ikke var så mange timer ud over de 37 om ugen

3. Have et job, hvor jeg ikke skulle køre – gerne i Svendborg Kommune

 

…nå, men en ud af tre er da også meget godt. Jeg fik det spændende job, men igen i Odense, og igen med uger der periodevist har arbejdstid på over 50 timer, og med flere dage hjemmefra og på hotel.

Men!!! Det spændende i jobbet opvejer den periodiske træthed over atter at skulle pakke kufferten og drage et eller andet sted hen.

Og at få lov til at være med i et så stort projekt, som jeg er blevet tilknyttet ( hvad der faktisk ikke var noget om, da jeg søgte jobbet), er bare en gave. Jeg føler mig udfordret, lærer dagligt en masse, og går hjem med følelsen af virkeligt at have udrettet noget godt🙂

Kan man ønske sig andet og mere?

Og i aften pakker jeg atter kufferten, så jeg er klar til to arbejdsdage, denne gang i Nakskov.  Og med overnatning på dette hyggelige sted:

 Billede

 

God arbejdsuge til jer alle

 

1 kommentar (+add yours?)

  1. jobs for lawyers
    Aug 01, 2013 @ 18:17:01

    This paragraph is genuinely a good one it assists new net visitors, who are wishing for blogging.

    Svar

Skriv et svar

