Arghhhh

Ja, så trak hverdagen i mig igen, og jeg stod meget modvilligt op på vægten, der viste, at jeg på de sidste fire uger havde taget omkring fem kilo på…. Hvor fedt er det lige ?😦

Men jeg vidste det jo godt, for da vi var afsted, opgav jeg at spise sundt, for det er altså ikke lige til i USA, hvor grøntsager som oftest er en lille broccolibuket serveret sammen med pommesfritterne. Så vi tog fri fra al sundhed og besluttede os for at gennemhøvle alle de amerikanske fastfoodkæder, så vi fik fastfood for resten af livet.

Og der er rigtigt mange, både de få vi kender i Danmark ( BurgerKing, McD, Subway og KFC), foruden de amrikanske. Jeg kan ikke huske dem alle, men vi fik blandt andet prøvet Wendys, In and Out, Taco Bell, Del Taco, Wafflehouse, IHOP ( international house of pancakes) , Dennys, Sonic, Dairy Queen, Panda Express, Pizza Hut, Arbys og El Pollo Loco. Og til sidst bliver man rigtigt, rigtigt træt af den slags!!! Og glæder sig til at komme hjem til fornuftig mad og motion.

Og så kom vi hjem og skulle holde fest i lørdags, hvor vi havde inviteret til kombineret fest for at fejre Lærkes graduation og hjemkomst, Emils uddannelse som multimediedesigner- og det faktum at han er optaget på SDU, hvor han skal læse medievidenskab, Jeppes studentereksamen…..og min fødselsdag. Så der stod den også på mad, is , chips og masser af usunde drikkevarer.

Så jeg er jo ligesom selv lidt skyldig i vægtforøgelsen. MEN….
nu skal jeg lige have overstået selve min fødselsdag i morgen, og SÅ går vi igang igen med det sunde liv.

Og jeg glæder mig til at jeg om max en måned når den gamle vægt igen, og så er der bare en vej, og det er ned🙂
Motionen startede jeg dog allerede op i går, hvor jeg svedende og med pulsen hamrende oppe i mit hoved på grund af anstrengelsen, fik kæmpet mig igennem en god times funktionel træning, hvor der bestemt ikke blev sparet på kræfterne.

God dag derude🙂

4 kommentarer (+add yours?)

  1. Kirsten
    Jun 19, 2012 @ 12:28:24

    Velkommen hjem! Det lyder som om I har haft en fantastisk tur.
    Og ja, så må man op på hesten igen og det er du også bare god til – det har du bevist før. Så de par kilo skal nok smelte væk igen🙂

    Svar

  2. Marianne
    Jun 19, 2012 @ 14:03:17

    You go girl! ♥

    Svar

  3. Yvonne
    Jun 19, 2012 @ 17:59:09

    Bare op på hesten igen Helle. Man SKAL have lov til at synde på sådan en tur. Man kommer måske aldrig til at opleve det igen. De 5 kg – de skal nok ryge, så må det tage den tid det tager.
    Men godt du er kommet igang med det samme og tager det i opløbet.
    Jeg kæmper også – og har tabt 23 kg siden september. Helt på min egen måde, jeg lever som jeg plejer, spiser bare mindre og mere motion. Det virker fint.

    Svar

  4. Kong Mor
    Jun 19, 2012 @ 20:29:22

    Det kan ikke nytte at man lever hele livet rigtigt. Der skal være plads til lidt af hvert og store armbevægelser. Bare det kun er engang imellem!

    Og nu er vi på samme ø..🙂 endda måske samme by indimellem!!

    Svar

Skriv et svar

