Det lysner

Jeg får jo målt på mit calprotectintal, der viser mængden af hvide blodlegemer, og dermed kan vise infektionstallet ret præcist.

Sidste måling, inden jeg gik i gang med prednisolonbehandlingen lå på over 1200, hvor grænseværdien er på 50. Så det var MEGET forhøjet. Men i går fik jeg en god nyhed, sidste prøve havde vist, at tallet nu KUN er på 330, og det er da næsten 50, så jeg er rigtig glad og lettet. For det betyder, at jeg med stor sandsynlighed kan trappe ud af min prednisolon og slippe for både kemo eller Imurel ( der er noget rigtigt skidt, hvis man skal ud i solen)..

Så nu kan jeg med ro i sindet tage til USA og vide, at der nok ikke bliver problemer med min Crohn, mens jeg er afsted. Jubiii🙂

Skriv et svar

