Snart er det weekend

Blodprøvetagningen gik fint, og nu er det bare at håbe, at prøverne er gode og at det er fuld fart fremad.
Og lige om lidt er det weekend, for min forbindelse til min arbejdscomputer er røget, og jeg er smidt af netværket. Et heldigt forsyn på denne første rigtige forårsdag🙂
Og jeg har masser af flex at bruge af, så jeg snupper lige tre timer på kontoen🙂

Og hvad skal jeg så i dag?

Jo, I aften er en af de helt store, for junior skal til gallafest på gymnasiet i dag, og “danse af”. Det er jo det helt store, svarende til USA’s prom. Og pigerne kommer ide mest fantastiske kjoler, som de har brugt evigheder på at finde, mens drengene kommer i jakkesæt, som minimum.
Ja, det vil sige…. MIN søn kommer IKKE i jakkesæt, for han investerede i en kilt sidste sommer, da han var i Skotland, og han har besluttet at stille op til galla iført sin kilt med bæltetaske og det hele. Så vi får ingen problemer med at se ham blandt de 400 dansende.
Vi har lovet at være fotografer dernede, både for Jeppe og for de af hans venner, der ikke har forældre der kommer. Så der skal nok komme fotos af ham op senere.
Han skal ikke danse med Nanna, hans nye kæreste, men med en klassekammerat, men mon ikke de to danser senere? Jeg vil i hvert fald se frem til et par gode timer i aften, med de nu helt voksne unge mennesker🙂

Skriv et svar

