Piller og vægt – et surt opstød

Årh… jeg er bare SÅ negativ i disse dage. Jeg spiser stadig fornuftigt, men tager en lille bitte smule på. Og jeg VED godt at det skyldes den prednisol jeg får. Lægen på sygehuset HAVDE sagt det til mig. Vægtstigning, vand i kroppen osv, men jeg var helt sikker på at jeg da nok skulle tabe mig alligevel.
Men det gør jeg ikke. Kampen for at bibeholde de tyve kilo er hård, men jeg VIL bare vinde!!!!!

Og jo, jeg ved godt, at når jeg er færdig med pillerne, så vil jeg tabe væsken igen, og nok også lettere kunne styre min vægt.

MEN der er over to måneder mere med kamp! Øv, øv og atter øv😦

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: