Hov, hvad skete der lige dér?

…siger Svend fra de grønne slagtere.. Og det sagde jeg også i lørdags.

Fordi..

Jeg pakkede min taske, og tog så til træning sammen med Jens, der er begyndt at træne sig op igen i det små. Stod så nede i Fitness, og rodede gevaldigt rundt i tasken, for der var sko, strømper, bluse, skifteundertøj og to håndklæder. men INGEN bukser #¤%#%!!!! Og jeg var kørt derned iført et par ret tykke ( og ret løse cowboybukser), så dem kunne jeg bare ikke træne i, og jeg ville jo så gerne træne.

Så jeg gik modløs den sure tur ud i receptionen, for at høre om de havde nogle træningsbukser i størrelse “halv-hval” jeg kunne købe. Der var nogle lange tykke helbukser i XL, som jeg vidste, at jeg ville dø i, men den søde pige i receptionen tog mig så med ud bagved, hvor de har deres lager af tøj. Og der var ikke meget. Jo, cykelshorts, men jeg skulle jo ikke cykle… ØV!

Men så fandt hun et par dry-fit Nike-shorts frem i størrelse Large, og sagde “Hvad med dem her”?

Og jeg tænkte tåbelige pige- de er da AAAALT for små… Men hun fik alligevel overtalt mig til lige at trække dem på udenpå cowboybukserne, og så var det, at Svend Sveds ord kom frem, for “Hov, hvad skete der lige dér”?

Jeg trak skortsne op uden på cowboybukserne uden problemer, og på trods af, at jeg følte mig lidt nøgen under træningen ( bruger normalt tights med 3/4-ben), så sad shortsne faktisk perfekt på mig.

Underligt, ikke?

Skriv et svar

