Træning, træning og atter træning

Jeg havde jo lovet mig selv, at jeg skulle træne lidt mere varieret og også noget konditionstræning. Og det forsøger jeg at holde.
Lørdag trænede jeg bodypump, som jeg plejer, og så snuppede jeg en times spinning søndag, for kondiens skyld.

Mandag skulle Jens til et møde i Nordjylland, og han ville blive afleveret om aftenen i Svendborg, så vi aftalte, at så kunne vi da mødes i Fitness, hvor jeg så kunne træne, og han så kunne støde til og lige få strukket sit dårlige ben ud.
Så der snuppede jeg også lige en times puls-spinning. Og havde stadigt “gode ben”.

I går aftes stod den så på bodypump igen, og der kunne jeg godt mærke effekten af fire dages træning i rap. Mine ben begyndte simpelthen at syre til under squat-øvelserne, og jeg kunne godt mærke, at kroppen var træt.

Så i aften står den på restitution. For får man ikke også slappet af i kroppen, så kan den ikke yde optimalt.

…men torsdag aften står jeg dernede igen…🙂

Skriv et svar

