Dilemma – cafemad og kur

For to år siden, da jeg startede med at læse deltids igen, var jeg eneste deltidsstuderende, men for et år siden startede der to andre kvinder på studiet, begge med fuldtidsjob og familie ved siden af. Så vores vilkår er næsten ens, vi arbejder indenfor samme branche ( dog i ret forskellig retning), og vi er alle tre teenageforældre.

Og vi faldt bare helt i hak på første fællesfag, så vi besluttede meget hurtigt, at vi skulle følges ad videre gennem studiet. Jeg er jo foran de andre, men da rækkefølgen af fag er ligegyldig, så er det muligt. Og nu starter jeg på sidste fag inden specialet. Det er helt vildt underligt , og jeg kommer til at savne at skulle i skole med tøserne.

For vi giver hinanden så meget godt, og vi supplerer hinanden fint på viden, så det er bare skønt.

Nå, men…. efter eksamen, så er det vanen, at gå ud at spise og få en øl eller to. Og cafemad er ikke ligefremt det smarteste, så jeg var lidt bekymret for kur og mad/drikke.

Men det gik. Valgte bare en pepsi max og en burger med bacon, gorgonzola og stegte kartofler…………. UDEN bacon, gorgonzola, burgerbolle og stegte kartofler. Man må jo lide for skønheden, ikke?

Skriv et svar

