Kyllingekebab på en p+p dag

Lidl har en mager kyllingekebab til en billig penge, den vil jeg gerne slå lidt på tromme for!!!

Og nej, jeg er IKKE ansat i Lidl, men jeg synes faktisk at de har mange gode produkter, som passer ret fint i kuren. Alle deres Linessa – produkter er både gode og billige. Kig efter dem, næste gang du er i Lidl for at handle.

Men tilbage til kyllingekebab’en. Den er i dybfrost, og skal have nogle minutter på en tør pande. Igår stegte jeg to pakker sammen med et stort løg i skiver og en chilli i småstykkker. Og så lavede jeg en dressing af skyr og et færdigt “Ranchdressing-pulver). Det tager under ti minutter at lave sådan en portion, så det er hrtig og nem mad. Har man brød til overs, så er det fint til. Men vi fik bare kebab’en med dressing og en smule revet ost på.

Og så havde jeg lavet en karrysuppe med kylling til forret :p

Skriv et svar

