Det der wordfeud..

.. er jeg også hoppet på. Vi har altid været vilde med at spille, og scrabble har også været ret spillet derhjemme. Scrabble og nudansk ordbog og skoleordbogen. Og det har været fint.

Og nu, hvor androidmobilerne stormer frem, har vi alle pludseligt mulighed for at spille scrabble, nårsomhelst og hvorsomhelst. 🙂

Jeg er der, og hvis du vil spille mod mig, hedder jeg helleipsen. Og jeg tager gerne mod udfordringer på både dansk og engelsk 🙂

Men jeg ser frem til at den danske ordbog tilknyttes. I går havde jeg bogstaverne b-i-o-l-o-g-e som jeg kunne sætte på et ledigt n, og så skrive biologen OG få 40 ekstrapoint for at have lagt alle 7 brikker, men næh… det var ikke et kendt ord!? Øv! Til gengæld måtte jeg gerne skrive hh, hvad der egentligt bare var en test.
Uregelmæssige verber i datid er der også knas med i den version der findes nu, så jeg håber på, at man snart må få lov til at skrive lidt mere 🙂

For det er en hyggelig pausebeskæftigelse 🙂

Skriv et svar

