Endnu et tegn på min begyndende demens

Ja, foruden at jeg er kommet to år bagud i mit tankesæt, så begynder demensen at stikke sit fæle fjæs frem…. Eller er det måske bare koncentration og distraktion?

Jeg sad sammen med en udvikler i dag, dybt koncentreret om at løse en problematik. En spændende problematik i mit projekt. Sad og griflede ned, tegnede lidt på den bagvedliggende tavle, og dunkede mig selv i panden en gang imellem……

Nå, men da klokken blev halv et, blev vi enige om at gå til frokost, og da vi er på vej ud af kontoret, siger den søde udvikler… ” du har altså siddet og tegnet dig i panden med kuglepennen”!!!

Note to myselv fremover: Check altid hvordan din kuglepen vender, inden du sidder og roder dig i ansigtet med den😉

Ugh herfra

1 kommentar (+add yours?)

  1. Kirsten
    Jan 20, 2012 @ 10:00:52

    Kan lige se det for mig……🙂

    Svar

Skriv et svar

