Find fejlen

Sendte, som jeg plejer en mail til min datter, og snakkede med hende senere på dagen, hvor hun klagede over IKKE at have modtaget den.
Hmmm…..??!! tænkte man, og gloede i sendt post. Og der var der ingen mail sendt til hende.

Nå, men så vidste jeg hvor fejlen lå. Havde ikke fået trykket på send, så den lå stadig som kladde.

Fik trykket på send, og undrede mig meget, da hendes besked til mig var… “Øhhh… mor, din overskrift?!”

HVAD??? Svarede jeg, og kigggede på overskriften…..
Det ER da uge tre nu!!!

Jaaeh, svarede min datter, men året?

Og nu tænker jeg, hvordan i alverden kan man slå sin hjerne SÅ meget fra og så ikke opdage det selv?😉

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Jan 19, 2012 @ 08:37:45

    hæ hæ hæ.. Du tæller måske baglæns???

    Svar

Skriv et svar

