Så fastes der igen igen

I morgen står den på kameraundersøgelse, eller kapselendoskopi, som det hedder på fint😉

Så jeg faster i dag, og skal fortsat faste i en del af dagen i morgen. For klokken 7.45 møder jeg på sygehuset, bliver påsat en masse måleudstyr, og derefter får jeg et lille glas vand og et lille kamera, som jeg skal sluge. Det filmer så de næste op til 18 timer på vej gennem kroppen. Det er da lidt fantastisk at man med nyere teknologi kan undersøge hele tarmsystemet og se, hvorvidt der e noget galt eller ej.

Og nej, det er ikke genbrugskameraer😉

Og efterhånden er jeg vant til at faste- det er jo ikke første xxx.-skopi jeg har været igennem. Men jeg synes at man, når man faster ser alt for mange opskrifter på lækker med, mens man sidder med sit glas med vand.

Men jeg klarer mig med “næsten”. Da drengene fik aftensmad, lavede jeg en skål klar boullion og legede lækker suppe, og i morgen står jeg op halv seks og drikker det sidste lovlige glas vand. For efter det, så er der INTET i mange timer frem.

…jeg håber at de finder et svar denne gang, for nu er der snart ikke flere – skopier de kan foretage på mig, og jeg bruger alt for meget tid på at rende på sygehuset. Jeg har foreslået den søde rare læge, at vi bare droppede det hele og sagde ” vi ved ikke hvorfor infektionstallet er 22 gange over grænseværdien, men pyt”, men det synes han ligesom ikke….. Så vi fortsætter kampen for at finde infektionen.

Og en dag er den fundet, og jeg er videre🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Jan 13, 2012 @ 09:49:23

    Håber det bedste og at de finder noget…

    Svar

    • helleq
      Jan 13, 2012 @ 12:55:04

      Håber også at NU er det slut …
      Desværre viste de sidste prøver, at mit infektionstal var steget til over 1200. Grænseværdien er på 50, så det er ret forhøjet. Øv!😦

      Svar

Skriv et svar

