Åh, hvor jeg dog trænger…

… til en tur i Fitness. Men farmor kom jo igår, så der kunne jeg jo ikke tage afsted, og i dag er der både farmor, samt en køretr- først fra Odense og hjem, og derefter til Vejle med Jens, der skal op til fysioterapeuden på Mølholm.

Så i dag bliver eneste motion den, jeg får ved at rokke bagdelen rundt på sædet i bilen.

Men i morgen!!! Så skal jeg altså afsted, farmor eller ej, og måske får jeg oveni købet tid til også at tage træningen med på arbejdet.
For SÅ er pulsen oppe og humøret højt igen.

Tænk, at man ligefrem kan savne at lugte af død mus og løvebur fra zoo🙂 de dersens endorfiner de gør deres job godt.

Skriv et svar

