Ønske, ønske, ønske…

Allerede en uges tid før Thanksgiving havde Lærke læst reklamer, og der var tilbud på både PS3 og Xbox kinect. Så købe-gens-barnet var helt syg… Åhhh, du ved jo at vi bare ønsker os dem ( for den PS2 og den Wii vi har er jo komplet uinteressante).

Nå, jeg grundede over det, og aftalen blev at hun kunne købe den ene til sig selv i julegave og den anden kunne hun sende hjem til DK. Hun valgte Xboxen ( og har i øvrigt ikke sat den til endnu), og PS3-eren ankom med julegaverne. Først mellem jul og nytår fik vi bestilt en mellem-strømforsyning, og den ankom i går, hvor Jeppe så okkuperede mit fjernsyn og fik sat den til. efter en let installation, registrering, opdatering og stik i tv’et var alt klar- OG så kom der en fejlmeddelelse. Den ville bare ikke afspille i det format!!
Nå, men internettet er jo opfundet for det samme, og efter et øjebliks læsning fandt vi ud af at man ikke kunne bruge de gammeldags kabler, men skulle bruge HDMI-kabler. Og heldigvis havde vi et sæt liggende, så da de var blevet skiftet ind, så virkede spillet som det burde.

Og Jeppe fandt ud af, at det var fedt at han kunne sidde i sofaen og spille- når man har et 47″ fjernsyn , så skal der være lidt afstand.

Lige nu sidder begge drengene og spiller sammen, mens jeg sidder med min computer og lige er færdig med at arbejde, og jeg kan allerede nu gætte mig til næste ønske- deres eget HD-tv, så de ikke skal kapre mit. Men det ønske bliver nok et, der kommer fra mig selv…

Skriv et svar

