En flittig pige og en glad mor

Juleaften blev hyggelig, på trods af at vi kun var fire, og lærke manglede, men da hun var med via skype, da vi fik gaver, så var vi jo næsten tilstede alle fem.

Gaverne fra Lærke var kommet i rigtig god tid ( kontra vores der ikke er ankommet til hende endnu), og der kom to kasser. En med gaver til de andre, og en lang kasse med min gave… Jeg kunne simpelthen ikke greje, hvad den store lange pakke indeholdt, og glædede mig til at åbne den juleaften.

Og juleaften, da jeg åbnede kassen, fik jeg en helt fantastisk overraskelse- Lærke havde lært at hækle oldemorfirkanter, da hun kom til USA. Hun var startet ugen efter hun ankom, og havde så hæklet, hæklet og hæklet. Store firkanter på cirka 20 *20 cm, og derefter hæklet sammen med sort mellemrum. Et gigantisk hyggetæppe på 160 gange 220 cm ca. Og det fik jeg så af hende………

Hvor er det bare en præstation, og hvor er det bare en helt speciel dejlig gave at få af sit barn- for det er en gave givet af kærlighed. Og en gave, der er lagt mange timers arbejde i at hækle.

Tak Lærke- du er altså en fantastisk datter🙂
Er det ikke bare flot?
Lærkes plaid

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Jan 01, 2012 @ 19:32:40

    Piv – jeg måtte da lige knibe en tåre! Hvor er hun bare dygtig!!
    Dejlig datter – hende har du opdraget godt😉

    Svar

Skriv et svar

