Nårh, ja…

.. jeg glemte vist at fortælle at jeg nu har rndet et vægttab på 10 kilo.

Ikke værst, ikke værst.😀

Og mit første mål er nu i land. Næste delmål er at tabe mig et kilo mere inden nytår – ikke mere, da der jo også kommer en jul, hvor det let kan gå den anden vej.

Og jeg passer mine gamle bukser i ordinær størrelse nu, og de stramme nederdele i fast stof er også fundet frem, og kan let glide på kroppen- det er bare så dejligt🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kirsten
    Dec 20, 2011 @ 10:09:42

    Tillykke med det – det er altså flot!! Og en dejlig fornemmelse forstår jeg godt.
    Hold ud og se hvor myndeslank du vil være til foråret – og hvor glad🙂

    Svar

    • helleq
      Dec 20, 2011 @ 13:47:31

      Jeg holder ud, og har allerede nu informeret Lærke om, at hun nok ikke kan kende mig ( eller os, for vi taber os jo alle derhjemme), når vi henter hende til maj🙂

      Svar

Skriv et svar

