Stadig på rette kurs

Vi holder stadig fast, nogle af os mere end andre… Men uanset om Jeppe så drikker øl, spiser flæskesteg med brun sovs og julesmåkager i weekenderne, så formår han stadig at tabe sig. Så det er jo godt nok.

Jeg stod lidt stille i nogle dage, og det samme gjorde Jens, men SÅ rykkede det – og vi har begge tabt os over 7 kilo.
Og de bukser, der lå derhjemme og var for små- jamen dem passer jeg fint nu, uden at de strammer.

Jeg kan mærke at min appetit er ved at blive reguleret ind, og at jeg ikke overspiser så meget som før, hvilket jo også hjælper på det hele. Og jeg træner, som jeg havde en plan om, mindst tre gange om ugen.

Jeg ved ikke om weekendens faste vil ændre på min vægt i god eller dårlig grad. Måske går stofskiftet lidt i smadder, når man kun drikker klare væsker? Der er jo ligesom ikke så meget næring i kaffe, the og boullion.

Jeg forventer heller ikke at kunne træne søndag, da mine sukkerdepoter nok er brugt helt op, men mandag aften forventer jeg at være fit for fight igen.

Så det er rigtig dejligt, og jeg gruer heller ikke for julen, for jeg ved, at jeg kan undgå fristelserne, og spise med måde🙂

Og køber man ikke chokoladen og marcipanen, jamen så spiser man den ikke!!!

Skriv et svar

