Så er det i aften at vi starter bilen

… kører mod øst og derefter flyver endnu mere mod øst.

Og jeg kan næsten ikke vente længere.

MIN kuffert står allerede pakket og klar med tøj, og jeg skal bare have toiletgrejet ned, og så er jeg klar til raki, hamam, små glas med sød the , lokum ( af den søde slags) og forhåbentligt nogle dage med en masse syns- og dufteindtryk.

Jeg glæder mig som et lille barn til at skulle på krydderibazaren i Istanbul, til at se den blå moske og Hagia Sofia, og til at se Bosporusstrædet om aftenen. Til at føle pulsen på en by med 16 millioner indbyggere- og samtidigt en by, der er i en rivende udvikling.

Istanbul, here I come🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Oct 21, 2011 @ 08:48:40

    God tur. Gider ikke rigtigt høre mere om det..😉
    Tag nogle gode oplevelser med hjem!

    Svar

  2. ildkatten
    Oct 22, 2011 @ 10:15:11

    Rigtig god tur🙂

    Svar

Skriv et svar

