Svigermor – here we come

Når jeg lukker for min pc ( hvad jeg egentligt aldrig gør, for jeg skal kunne logge på den hjemmefra)…. eller mere korrekt…når jeg slukker for min skærm om et par timer, tager jeg hjem og mødes med min søde mand, der også er taget tidligt fra arbejde.

Og så udvælger vi bil og kører til den nordligste del af storkøbenhavn- Birkerød, hvor han stammer fra, og hvor hans mor stadigt bor.

For hun har nemlig købt ny bærbar, og den skal lige sættes op og gøres klar til hende. Og det plejer vi jo at gøre. Så det gør vi også denne gang. Og det er jo lettest at styre det hjemme fra hende, så vi får sikkerhed for at mail og net er OK.

Inden da går vi ud at spise, da hun ikke kan overskue at skulle lave mad til os. Det stresser hende for meget, og da hun efterhånden er 78 år er det vel helt OK.

Og når pc’en er oppe og der er installeret Skype, så fanger vi Lærke, så Famse kan se, hvordan man Skyper.
Det skal nok blive rigtig hyggeligt🙂

…altså bpde at se Famse og at snakke med Lærke🙂

For vi er i gang med TDC – episode ##117, pga syøj på linjen og manglende net hjemmefra😦

Men i aften, så lykkes alt🙂

God weekend derude

Skriv et svar

