Slet ikke misundelig ;)

Snakkede kort med Lærke i går aftes ( min tid), og hun var på vej til Venice Beach for lige at snuppe en tur i Stillehavet. Og det ser ikke værst ud, vel?


Men jeg er da slet ikke misundelig- for om otte dage sætter vi kursen mod Istanbul, hvor vejret heldigvis har besluttet sig for at være plus tyve og solskin, når vi er der🙂
Om vi lige får badet, ved jeg ikke, men den står i hvertfald på afslapning, god mad, markedsvandringer og hammambad. Og det er jo en spændende by:

Og efterhånden trænger vi til lidt ferie, synes jeg.

For sommerferien er pludseligt noget fjernt i hukommelsen.

Og når vi kommer hjem, så er det lige med at klare sig indtil jul, hvor jeg for første gang i mange år har ferie i alle dagene mellem jul og nytår.

Det er jo det rene svir🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Oct 12, 2011 @ 19:20:24

    Misundelse er en grim ting.. SUK😉

    Svar

Skriv et svar

