The butterfly effect i mikrokosmos

Jeg så lige The Butterfly Effect den anden aften, og kom til at tænke på, at det også lidt er det, jeg er ramt af i min aldrende tunge krop.

Jeg brækkede jo min tå for to uger siden, og da den stadigt er øm, trækker jeg storetåen op, og så træder jeg ikke ned på nr. 2 tåen, der jo er den formastelige kvaste tå.

Og da jeg jo på den måde aflaster tåen, belaster jeg i stedet for resten af kroppen med skævheden.
Denne sætter sig i min ryg, hvor jeg låser i ledene omkring brystet.

Og så bliver brystkassen låst og det kniber med at trække vejret igennem.

Alt det på grund af en lille bitte tå.

Men i dag var jeg rundt om fysioterapeuten på jobbet, og hun fik løsnet min ryg, så NU er jeg en fri kvinde🙂

…dog med øm ryg, men de næste dage kan jeg trække vejret frit. Og tåen bedrer sig jo løbende.

Så jeg ser frem til weekenden.

Skriv et svar

