Der ventes…

… ikke på Godot, men på den nye telefon.
Intern IT har lige afhentet min gamle låne Nokia 6500, der i øvrigt nok er en af de mest stabile telefoner, som jeg nogensinde har haft.
Så nu afventer jeg spændt den nye telefons komme.
De skal bare lige have den sat op og konfigureret mail osv på den.

Godt man ikke skal lave noget i aften🙂

For NU kommer den til at stå på “Angry Birds”… og kiggen rundt ..
Og så håber jeg at den er stabil og let at manøvre rundt med, den nye legekammerat.

Vi har i øvrigt besluttet at begge drenge skal have nye mobiler i julegave, så nu kan vi så bruge de næste måneder på at sammenligne Samsungs Galaxy og HTC’s Sensation. Umiddelbart kan de det samme, og har begge samme android-version, dual core etc, så det er brugervenligheden af dem, der måske gør forskellen. Nu får vi at se.

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Sep 28, 2011 @ 10:36:55

    Dine drenge læser forhåbentlig ikke med på din blog?? By any chance?
    Det er da vildt kedeligt allerede at vide hvad man får i julegave!!😉
    Men det er så fedt at få ny telefon!

    Svar

    • helleq
      Sep 29, 2011 @ 11:10:06

      Nej, det er jeg RET sikker på, at de ikke gør🙂 Måske Lærke, men hun er så langt væk, at hun nok ikke vil kunne sladre🙂

      Svar

  2. Kong Mor
    Sep 29, 2011 @ 19:28:40

    Så er jeg mere rolig..

    Svar

Skriv et svar

