Ynk og jammer…

..eller en dag hjemme i sofaen med foden op oget indtaget mix af panodil og ipren.
Det er hvad livet i dag byder på, efter at jeg i går åbnede en branddør i stål samtidigt med kollega, der åbnede indefra.
SLAM- og så så jeg ellers stjerner i et øjeblik, da kanten af døren ramte mine tæer og blev stoppet effektivt.

Resultat: en meget sjovtfarvet nr 2 tå, der nok enten er brækket, eller har fået brusken revet af knoglen ( sådan plejer det at være, når det er mig).
Det gør i hvert fald ondt, og jeg skal ikke støtte på tåen i dag. Men heldigvis kan man jo godt gå uden at benytte tæerne, og heldigvis er tæer til at binde sammen, og så kan man fortsætte.
Så det går nok…
Bare der ikke er nogle der støder til den, rører den eller tramper hen over den ( kattene). For så lyder der jammer fra den ømskindede 😦

Men heldigvis heler den igen.

Skriv en kommentar