Forbandede mobil!!

Jeg har det sidste års tid haft HTC’s mini som mobiltelefon. Det er mit arbejde der betaler for den, og jeg må gerne bruge den privat også. At det var HTC mini der blev valgt skyldtes at den var lille og fiks, og fancy i forhold til min ellers driftsikre klassiske Nokia 6500 (vist).

Men, men, men… siden jeg fik HTC’en har der kun været bøvl med den. Envejskommunikation – jeg kan høre folk, men ikke omvendt, en skærm der låser, taster der ikke virker. Batteriet der skal ud for at kunne noget som helst..osv… Men sikkerheden på windows var vist helt i top😉

Og da jeg i sidste uge fik den tilbage efter reparation, hvor den havde været afsted to måneder, fordi fejlene i første omgang ikke var rettet, troede jeg, at NU var der håb.

Hvilket blev modbevist i weekenden, hvor envejskommunikationen atter startede. Og jeg er SÅ træt af folk, der siger Hallo???
Hallo??? Er du der???…

Så i morges da jeg mødte, afleverede jeg telefonen minus simkort, og gik ned på kontoret hvor min låne-nokia stadigt lå, hvorefter jeg afventede it-chefens besøg.

Han kom, og aftalen blev at jeg nu får en Samsung Galaxy S II, der er cremen af cremen. Og som er en android telefon.
Du kan se den her på samsungs side:
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I9100LKANEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

Og den er sikker nok til mail osv.

Om jeg glæder mig?? YES!

Ny telefon

Skriv et svar

