Korthåret

Da jeg kom hjem i går aftes fra træning, stod Jeppe ude i køkkenet og snakkede i telefon med min far.
I første omgang så jeg det ikke, men da jeg havde fået sat min taske og kiggede op igen, så slog det mig. …
Jeppe var blevet korthåret!!!! Eller rettere- han var i færd med det, da min far ringede, så han havde nærmest svenskerhår på det tidspunkt.

Hvorfor? Jo, når man har dreadlocks ( naturlige) og man så får lus, så er der kun én ting at gøre…. klippe håret af!!

Jens fik hjulpet ham med at løsne lokker og kæmme håret, og klippe det i en slags frisure ( han har heldigvis så mange krøller, at frisuren ikke betyder noget), og de fik reddet håret i ca fem cm’s længde hele vejen rundt.

Så i morges stillede han med hættetrøje på, for det kræver lidt tilvænning. Men det gør nu ike så meget det korte hår🙂

Et gammelt foto af Jeppe med langt hår

Skriv et svar

