Tre små ord der betyder så meget

Så er jeg tilbage på jobbet igen efter en ret aktiv ferie.

Og naturligvis render jeg ind i en opgradering på en flok testservere, som jeg har ansvar for, på første arbejdsdag, så en blid start blev det ikke.
Oveni opgraderingerne var der så 600 ulæste mails, der skulle sorteres, skimmes og læses.

Så da min chef kom ind på mit kontor og udbad sig en procesbeskrivelse på vores håndtering af indrapporterede fejl til revisionen, har jeg nok set lidt træt ud. Fordi “bare fire-fem eksempler” med al dokumentation faktisk er en del. Og deadline var tirsdag inden fyraften!
Jeg nåede det lige, og fik sendt dokumentet inden jeg tog hjem på vagt ( for man SKAL jo arbejde lidt mere i ugen efter ferien).
Og i morges da jeg mødte lå der en mail, bare med disse tre ord:
TAK – flot arbejde

Og hele dagen i dag har de glædet mig, for påskønnelse betyder bare SÅ meget.

Hvad synes du varmer hjertet i arbejdssammenhæng?

2 kommentarer (+add yours?)

  1. ildkatten
    Aug 28, 2011 @ 16:37:35

    …når jeg ser “aha-lyset” i mine elevers øjne :o)

    Svar

Skriv et svar

