Murphy – dit dumme dyr!

Murphy slog til i går, da jeg mødte på jobbet.
Vi havde sagt ja til kun at være to i denne uge, da vi regnede med, atalle andre jo også har ferie, og at vi så ikke ville få travlt.

At min kollega så ydermere havde en MC, der ikke ville starte, og derfor kom tre kvarter for sent- det er bare en biting.

Men jeg mødte ind til KUN røde lamper. Dvs alle kunders servere var stået af! *suk*
Kollegae kom og vi fik fat i et par udviklere, der heldigvis ret hurtigt fandt fejlen. Imens hang jeg i telefonen, da alle kunderne jo ringede ind og sagde de ikke kunne logge på….

Og så rettede vi ellers databaser og fik genstartet servere.

Og fik fat i en direktør, der kunne sende en info ud.

Og de rundstykker jeg havde med til morgenhygge? Ja, de blev spist lige før middag, hvor vi for første gang kunne trække vejret bare lidt.

Murphy- det kunne du ikke være bekendt!

Skriv et svar

