Min pung…

… ligger hjemme i træningstasken, hvilket er ret usmart.

Usmart, fordi både kørekort, penge og dankort ligger i den.
Usmart, fordi jeg jo har vagt, og ikke bare kan køre hjem og hente den, og så videre ud at handle.
Usmart, fordi jeg fik en sms i går hvor vennen fra Ringe inviterede sig selv og datteren til aftensmad i dag- og jeg sagde ja.

Så gode dyr var rådne. Jeg har jo altid en vogntier i bilen, og en mere i mit nøglebundt – og i min kontorredskabsskuffe lå der småpenge til diverse små-slå-sammen-ting. Faktisk 50 kroner. Så med en formue på hele 70 kr smuttede jeg over til genboen BazarFyn for at formøble hele formuen på madvarer.

Og heldigvis har de meget rimelige priser i Bazaren.
½ kilo hakket oksekød med 4% fedt til 35,-
1 blegselleri til 5,-
1 kasse tomater ( vel 4-5 kilo) til 20,-
og endeligt et tyrkisk brød til en tier.

Så nu kan jeg godt tage hjem og lave en god simrebolognaise med tomatsalat til. Pasta, feta, løg, hvidløg og hvad jeg ellers skal bruge, det har jeg derhjemme.

Men derfor er det alligevel irriterende at have glemt sin pung!!

Dessert? Har tænkt at ribbe haven for bær og lave en god trifli-agtighed med bær🙂

Skriv et svar

