Tre uger i rap..

.. skal jeg have vagt om eftermiddagen.

Normalvagt i denne uge, og næste uge har jeg byttet min ferievagt med kollega, og i uge 29 er jeg alene på kontoret, og er derfor også nødt til at tage anden kollegas vagt.

Og det har da sine fordele, at kunne komme hjem kvart i fire hver dag. Ulempen er, at jeg skal skynde mig at handle på vej hjem, og at jeg ikke bare kan køre hjemmefra før klokken 18, hvor min vagt slutter.

Til gengæld står det mig jo frit for, om jeg vil arbejde i vagten eller ej. Jeg SKAL jo tage telefonen, hvis den ringer, og jeg SKAL kontrollere de servere,som der kommer sms om, hvis de har fejl/mangler.
Men ellers kan jeg gøre hvad jeg vil.
Gå i haven
Påbegynde maden – dagligt
Rydde op – påbegyndt større rengøring mandag
Læse en god bog – gjorde jeg i går
Vaske tøj
Osv.
For jeg er jo hjemme hos mig selv, hvilket er en stor fordel.
Noget af det eneste jeg ikke rigtigt kan, er at snakke i telefon, fordi min telefon skal være åben for forretningsopkald.
Men da jeg ikke er specielt telefonsnakkende, er det ikke det store problem.

…og pengene i vagterne er meget gode. Et vagtgebyr på ca 400 kr pr dag, og 100% overarbejde for hver time jeg bliver aktiveret. Dvs Ringer der en kunde klokken 16, er første time aktiveret. SMS klokken 17.30 giver en time mere….

og jeg har besluttet at de penge jeg tjener ud over min løn, skal sættes ind på en “Måske skal vi hente Lærke i USA”-konto

Så kunder : Ring I bare!! Og Servere: Giv forsinkelser!!

For så er der mere US for us😉

Skriv et svar

