Mad, mad og atter mad

Jeg har ellers i en periode på et par uger levet ret fornuftigt, efter en 300, 300, 500-plan, hvor jeg forsøger at holde mine måltider på førnævnte kalorier, men i den sidste uge er det gået HELT galt😦

Sidste fredag var vi til frillfest om aftenen hos venner- der røg både vin og alt for meget mad ned.
Lørdag arbejdede vi til meget sent, og fik også for meget grillet mad.
Søndag var Ok, men SÅ…..

Mandag var min fødselsdag, og samtidigt havde vi en Major release på jobbet, og så ved man aldrig hvor længe man skal arbejde. Så jeg havde aflyst fødselsdag. Men af en eller anden underlig grund gik igangsætningen over al forventning og klokken halv fem kunne jeg tage hjem. Og maden? Kinaruller, and, suppe og stegte nudler fra grillen lige ved siden af mit arbejde. Og der er der vel 500 kalorier i hver mundfuld..*suk*

Tirsdag var ikke meget bedre…Eksamensdagen ventede. Og efter veloverstået eksamen gik vi ud for at fejre at vi havde overlevet. Øl, nachos med kylling og ost i store mængder OG 38% cremefraiche… Whooop whoop.. Og om aftenen stod den på spareribs, pølser og brød. Jeg tør slet ikke regne kalorierne sammen…

Og så blev det onsdag og Lærkes dimission. Hvro vi efterfølgende fik de unge mennesker installeret i teltet til deres fællesspisning, og så gik vi ( Jens, Emil og jeg) ellers over i Bowl-inn i Svendborg og bestilte tag-selv-bord. Og når der nu er alt muligt, så skal man da også smage både tarteletterne med høns i asparges, spareribs med den suverænse sovs, oksefilet, frikadeller osv… Men jeg spiste da i det mindste ikke tag-selv-softice.

Og i går fik vi endeligt fornuftig mad. Jeg lavede en italienskinspireret mørbrad med pasta, en god sovs og bagte champignons. Men så kørte vi lige en tur og endte ved ishuset med de gigantiske vafler. To kugler ( hvor hver kugle = to store kugler) og masser af guf. Godt men ikke specielt sundt.

Og i dag. Ja der skal vi ud at fejre at vi kom vellykket igennem opgraderingerne. Så jeg og mine kollegaer skal alle ud at spise på Flammen i aften. Og deres tag-selv-bord er enestående. De har det hele i kød og lidt til… og 50 slags tilbehør. Samt en god fadøl…. Så gæt lige om jeg med den elendige rygrad jeg har, kan nøjes med salat?? Naarh.. Jeg skal da æde for de 200,- det koster😉

Og så endeligt i morgen… Sommerfest med alle mine kollegaer. Jeg formoder at vi nok heller ikke kommer til at sulte, på trods af , at det er annonceret som “Til lands, til vands og i luften”…

Men jeg LOVER at jeg nok skal spise fornuftigt igen fra på søndag!!!!

… altså med mindre nogle inviterer mig ud…

1 kommentar (+add yours?)

  1. Kong Mor
    Jun 28, 2011 @ 09:40:30

    Jamen for HULAN da – hvorfor skal det være så svært???
    Kæmper også HÅRDT. Men de sidder anderledes fast siden jeg blev 40 de der åndssvage kilo..

    Svar

Skriv et svar

