Mig og telefoner…

… er ikke de bedste venner. Telefoner fylder simpelthen ikke ret meget i min bevidsthed!
Så jeg fokuserer nok ikke så meget på, hvor min mobil befinder sig. For den ligger jo næsten altid i min taske, hvor jeg smider den, efter at jeg har været på arbejde.
I går havde jeg så vagt- og tog telefonen op af tasken. Så i dag sidder jeg i en mindre kattepine- for telefonen ligger stadigt hjemme, og jeg skal både i studiegruppe OG have vagt i eftermiddag!

Ikke smart gjort Helle- NU må du snart tage dig sammen og blive bedre til at få klæbetelefon!!!!!

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Cecilie
    Jun 07, 2011 @ 15:53:17

    Ellers skal du bare have en smartphone. Der er en slags “find me” på de fleste. (Men det hjælper selvfølgelig ikke så meget at vide, hvor telefonen er, hvis man ikke har mulighed for at tage hen og få fat i den)

    Svar

Skriv et svar

