Om tolv dage..

.. har vi sølvbryllup!

Det er lidt underligt, for det er jo halvgamle mennesker der har den slags, ikke?
Og det er vi overhovedet ikke!!! Og vi var jo også kun 23 da vi giftede os, så det er nok derfor.

Eeeehh.. mine forældre blev gift som 19-årige, og jeg var med til deres bryllup. Og de var gamle, da de havde sølvbryllup, kan jeg huske.

Og jeg har altid forbundet sølvbryllup med suppe, steg og is og permanentet hår.

Men sådan er det altså slet ikke!!! For det første holder vi ikke fest! For det andet er vi ikke suppe , steg og is-typerne og for det tredje er vi altså ikke gamle!

PS! Jeg har da forresten taget fri fra arbejde hele ugen- så får jeg også brugt det sidste af min 2009-2010ferie🙂

Vi har i stedet valgt at tage på ferie sammen med vores børn og vores forældre- altså de nærmeste. Fem dage til Budapest, som vi jo blev betagede af sidste år. Og vi synes at familien også fortjener at se byen , der er så lig Prag på mange måder.
Så vi har bestilt fem dobbeltværelser dernede. Et til sølvbrudeparret, et til min far plus kæresten, et til drengene og Lærke og farmor må så dele det sidste værelse. Emils kæreste tager ikke med, så hun bliver hus og kattesitter i stedet.

Men det er stadig helt surrealistisk at vi er nået dertil….

PS! Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt ungerne har gang i noget morgenbord. Jeg hælder mest til at det har de ikke, men vi får at se….

Skriv et svar

