Jeg – en tyv

Jeg har hugget, og tyvstjålet fra Esther.

Fordi hendes jordbærkrukke-idé var så genial, og da jeg samtidigt har et lille bed i gårdhavedelen af den nye have, kunne jeg jo lige stjæle ideen og have jordbærkrukker i midten af bedet.

Så lørdag formiddag rundede vi jem og fix og fandt en jenstang og 7 urtepotter, og så blev bedet ellers ryddet, og Lærkes stedmoder sat tilbage, sammen med de første krydderurter. For med tiden skal det blive til et krydderurtebed, når jeg får flyttet en masse gode ting med hjemmefra.

Og jeg synes selv, at det blev ret godt🙂

Se selv:

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Esther
    May 07, 2011 @ 07:37:31

    Det skal nok blive godt.

    Nu har jeg jo selv set ideen i det svensk haveblad, og synes da bare det er dejligt at også andre synes, det er en sjov ide🙂

    Den er dog lidt upraktisk at vande, synes jeg. Men det er okay, for kan da se at mine jordbær stadig gror i den🙂

    Svar

  2. Anja
    May 27, 2011 @ 09:57:40

    Altså….. nu bliver jeg jo også nødt til det – for jeg erkender blankt, at der var noget der blinkede, da jeg læste Esthers indlæg om jordbær… som mor til to børn der elsker jordbær – burde jeg jo… men – jeg har ikke fået gjort det endnu😉 Det ser jo genialt og også lidt romantisk ud😉

    Svar

  3. Lonnie
    May 14, 2016 @ 02:11:09

    Hej Helle. Sikke en sjov idé🙂 Det må jeg prøve… Hvor store er krukkerne du har brugt og hvor langt skal jernet bankes ned i jorden for at kunne holde til vægten?

    Svar

Skriv et svar

