Hvor romantisk…

…sagde datteren med lysende øjne.

Og hvorfor?

Jo, vi havde været til træning i går aftes, og da vi kom ned til min bil, hang der en seddel i frontruden.
Jeg begyndte med det samme at kigge efter buler eller smadrede lygter, men kunne ikke se noget!

Hmmmm… Tog sedlen ud fra viskeren, og den så blank ud, men da jeg så åbned den var det kun et enkelt ord- skrevet med blyant og med min mands ret genkendelige skrift:

KYS

Det var da lidt sødt, ikke?

Vi har forresten sølvbryllup den 31. i denne måned….Så det er ikke et nyforelsket kys jeg der fik🙂

Skriv et svar

