Operationen gik fint

Og Jens er atter på arbejde. Han vlev hjemme i påsken, hvor det til sidst kneb for mig at få ham til bare at sidde stille.

Så det endte med en tur med skuffejernet ( for så kunne han stå stille imens) nede i den nye have, lidt oprydning i det nye hus og lidt (men kun lidt) havearbejde herhjemme.
Så han holdt sig stort set i ro hele påsken – selvom det var hårdt for ham.

Til gengæld havde jeg så sørget for optimal underholdning til ham. Jeg havde omsider besluttet mig for at NU skulle det være.. det nye tv. For så kunne han da sidde og se bedre tv, når han nu bare skulle sidde og sidde.

Så jeg fandt et passende fladskærmstv – og når vi nu havde ventet så mange år, så fik den hele skruen… så nu er vi ejere af et 47 tommers monstrum, der både har HD og en masse andet fint. Og jo, jeg kan godt se at billedet er flot osv.. men det er stadig bare et fjernsyn.

Og at få et HD tv, betød jo så også at vores receiver til parabolen skulle være en HD-receiver. Så den ligger lige nu på posthuset til afhentning. Så der sker lidt på det teknologiske område i huset🙂

Og ellers stod påsken på afslapning, læsning af først en bog, der havde hængt gevaldigt længe på sengekanten… Værelse nr 10. af en Åke Edvardssonn. Kedelig og lidt forvirrende bog!
Og så havde jeg en billigbog, der hed Solens datter, som lå på badeværelset og som jeg ikke var nået så langt i. Solens datter er af Barbara Wood, og er udemærket underholdning, hvis man ikke skal tænke for meget, men bare lade sig underholde.
Og det bedste til sidst – Fasandræberne af Jussi Adler Olsen. Den var sgu god ,og man kan ikke andet end at holde af den gode Carl Mørck. Og den underfundige humor, der får smilebåndet frem på trods af den ondskab der også beskrives i bogen! Jussi- du er bare for god!!!!
Og til fredsstillelsen ved at tillade sig at nyde en god bog- det var bare optimalt🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Linda Berggren
    Apr 28, 2011 @ 21:32:00

    Jeg ELSKER Carl Mørck – jeg har slugt alle bøgerne med lynets hast🙂

    Svar

  2. Helle
    May 04, 2011 @ 13:26:19

    Jeg er i gang med flaskeposten nu – den tyder også godt🙂

    Svar

Skriv et svar

