Hylende ører

Sort sol koncerten i fredags var god! Rigtig god- og de spillede rigtigt højt. Så selv en erfaren festivaldeltager som jeg er, fik hylen for ørene bagefter.
Heldigvis var den væk lørdag igen🙂

Og efter koncerten bød jeg husbond på “et eller andet”, men vi vidste ikke lige hvad vi gad, så vi endte på Burgerking, hvor jeg formøblede min gevinst fra tipsklubben på usund mad.
Det skal dog siges til mit forsvar, at jeg fravalgte pommes fritter og fik en sukkerfri sodavand😉

Og så var vi hjemme til midnat igen. Godt trætte og med en stor pose bland-selv-slik, der jo også skulle slagtes. Advr!
Hvorfor gør man det? Jeg kan bare ikke tåle alt det sukker, og stopper først når jeg får hjertefllimmer af det. Og hver gang lover jeg mig selv, at NÆSTE gang styrer jeg mig! Og faktisk købte vi vist kun for 30 kr denne gang, hvilket vel ikke er så galt?

Og efter koncert, usund mad, slik og sodavand gik vi mætte og meget trætte i seng ved totiden. Tyve timer efter at dagen var begyndt…..

Skriv et svar

