59 ulæste

Klokken er nu næsten tre, og jeg har 59 ulæste mails i min indbox, der skal gennemses, handles på og evt. besvares.

Nogle dage har man bare meget mere travlt end andre.
Og så har jeg faktisk også andre opgaver end de mail-orienterede… *suk*

ØV

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Kirsten
    Apr 08, 2011 @ 10:30:00

    Puha, alle de mails oven på slikket…..Så skal man sukke dybt!
    Hvorfor man gør det? Godt spørgsmål. jeg har lige skrevet om vaner hos mig for jeg synes også der ind i mellem sker uønskede ting.
    Og man gør det selv om man godt ved hvor rædselsfuldt man har det bagefter. Vi som prøver at lære vores børn hvordan de skal leve deres liv….

    Svar

  2. helleq
    Apr 08, 2011 @ 14:56:21

    Ja, det er næsten det værste- for hvis vi ikke kan , hvordan kan vi så forvente at vores børn lærer og tager med?

    Åhhhh..*falder lige i et sort hul*…

    Men nu er det jo fredag igen, og slik/vin/madtid… og så forbedrer vi os nok, ikke?

    Svar

  3. helleq
    Apr 08, 2011 @ 14:57:25

    …og inboxen siger 96 ulæste mails i dag.. Men pyt, de vigtigste er taget og det er FREDAG!

    Svar

Skriv et svar

