Min bedste sommerfornøjelse

Der bliver spurgt i Blogkvinder +40, hvad ens bedste sommerfornøjelse er.

Min er ubetinget aftenbadning!

De sene ture til stranden, der presses ind, næsten uanset hvad der ellers er på programmet. For når vejret er til badning – og det vil sige, at når vandet runder de 15 grader, så er jeg den, der dypper mig i Storebælt.

Der hvor vi bor lige nu, vælger vi Klintholm Strand, som ses på billedet – der er taget en aften efter en badetur. Og når vi flytter, bliver det den rene luksus, for så bor vi kun 1200 meter fra Christiansminde strand i Svendborg.

Og der bliver badningen måske ikke kun begrænset til en sommerfornøjelse…

6 kommentarer (+add yours?)

  1. rikke hast
    Mar 25, 2011 @ 11:24:10

    Hej helleq – jeg ved ikke, om dette er det rette forum, men jeg har læst et af dine indlæg på Blogkvinder – om din veninde, hvis mor led af en arvelig hjertesygdom. Jeg hedder Rikke, er journalist på SØNDAG og i gang med et større journalistisk tema om forbrugergenetik, og i den forbindelse tror jeg, at din venindes historie kunne være interessant. Er der et telefonnummer eller en mailadresse, jeg kan kontakte dig på. Min mail er: rikke.hast@soendag.dk

    Svar

  2. Marianne
    Mar 26, 2011 @ 11:43:07

    Aftenbadning lyder som en rigtig fornøjelig sommerfornøjelse. Skønne billeder🙂

    Svar

    • helleq
      Apr 07, 2011 @ 09:13:56

      Jeg elsker simpelthen også den lille fine strand med det store skønne græsareal bagved. Ingen kiosker eller andet kommercielt, kun en god badebro og et godt badevand🙂

      Svar

  3. Pia
    Mar 29, 2011 @ 17:52:02

    Det ser dejligt ud, selvom jeg vist er vokset fra de badeture🙂

    Svar

  4. Anja
    Mar 29, 2011 @ 19:21:41

    Det gjorde jeg også, dengang jeg boede ved havet😀 Det er fantastisk. Jeg badede dog kun når vandet havde rimelige temperaturer – dvs. > 16 grader😀

    Kom helt til at savne det!!

    Svar

Skriv et svar

