Endelig på arbejde ;)

Og her er der roligt, da alle chefer er på ledelsesudviklingsseminar.
Så nu bliver de nok endnu ledere… 😉

Og det er dejligt at sidde i ro og mag med opgaverne og computeren, og bare have benene oppe på sin skammel, have de gode kina-sutsko på og give fødderne tiltrængt ro.

For det var en lidt sej weekend. De unge festede til klokken halv fire og så ryddede vi op, kørte folk hjem- både til os selv og en tur til Svendborg. Og da klokken var otte minutter i seks lørdag morgen væltede jeg udmattet i seng.

Og 5½ time senere stod vi op igen og lavede brunch til 15. For der var lige nogle overnattende gæster, der jo skulle fodres af inden de tog hjem. Og midt på eftermiddagen var de kun tre gæster tilbage, der blev til om søndagen. Men da det var gode, hyggelige og enormt hjælpsomme gæster, så gjorde det ikke noget. Jeg tænkte faktisk på, om jeg kunne bytte mine egne børn ud med dem- mine børn går da ikke frivilligt ud med skraldespanden, når de ser den er fuld.. osv.

Så lørdagen blev en rigtig hygge, rydde, ordne og slappe-af dag.

Og om søndagen skulle jeg egentlig i studiegruppe, og Jens ville lave lidt hus. Men da jeg kørte ned og afleverede Lærke i Svendborg inden jeg skulle videre kom der en aflysnings-sms, og jeg kørte i stedet over og fik vasket og ryddet bilen, og så stod den ellers på havearbejde i stedet for i det nye hus.

Haven er ret tilgroet, og jeg havde derfor en mission, der hed “Nå ned til vandet”. Og i går nåede jeg at fælde så meget at vi kunne gå direkte ned til åen. Så nu skal jeg bare save lidt mere, og så kan jeg begynde at planlægge hvad jeg egentligt vil med haven 🙂

Skriv en kommentar