Jeg forstår ikke de unge….

..og deres kærestetilgang.

I gamle dage – altså da jeg var ung, da kyssede man, og så var man kærester- eller kom sammen.

NU er man igennem en prøveperiode, hvor man på alle måder opfører sig som kærester, kysser, spiser hos hinanden, sover hos hinanden, men man er ikek kærester før man officielt laver en aftale om at nu er det nu.

Og på det tidspunkt har det i vi andres øjne været nu i både to og tre måneder.

Hvorfor er de unge så bange for bare at kaste sig ud i kærligheden og så bare se om det bærer?

Jeg fatter det ikke….

2 kommentarer (+add yours?)

  1. mette b
    Mar 07, 2011 @ 10:42:17

    Jeg har selvfølgelig ikke svaret, men vil gætte på, at de unge oplever mange splittede familier, hvor kærligheden ikke holdt. Det kan være med til at de holder igen. Måske har de også oplevet deres forældre have skiftende kærester?

    Klem

    Svar

    • helleq
      Mar 07, 2011 @ 13:44:51

      Mette – jo men har du ikke også ( som mig) haft en hel masse unge-kærester, hvor man da troede på det i alle de dage, uger og måneder det holdt?

      Min ældste på 19 har kun haft to kærester- den første som 13- årig og den anden siden han var 14. Hende bor han nu sammen med…
      Og lillebror har haft 4 kærester, alle fire varende over ½ år. Den nye kæreste er faktisk den tredje af kæresterne, der er taget op igen. Nu på prøve for at se om de skal komme sammen….. Og både vi og Cæcilies forældre er gammelgifte.

      Svar

Skriv et svar

