Den gamle

Jeg plejer jo at være den nye på jobet, men lige nu er jeg den gamle.
Alle de andre, der har været ansat i længere tid end mig, har ferie, så jeg står pludseligt med hovedsupporten på telefonen, besvarelse af alle spørgsmål fra kunder OG rådgivning og introduktion til systemer og procedurer til de tre, der er nye lige pt. Udefra-konsulenten, den nyansatte 1.level supporter og den nye lånte tekniker.
Udefra konsulenten kender hovedsystemet, men naturligvis ikke det nyudviklede og ikke husets interne systemer til registrering af fejl, test verisoner og tid. Så der skal han have hjælp.
Den nye skal have hjælp til både vores system OG alle de interne processer og procedurer.
Og teknikeren skal hovedsalligt have hjælp til testdelen og vores eget system.
Så på trods af at telefonerne næsten ikke ringer pga andres ferie, har jeg masser at lave.

Faktisk så meget at jeg ikke når ret meget mere end at suse rundtr mellem kontorerne og vejlede og hjælpe. Men det skal der også være tid til🙂

Og jeg får en erkendelse af at jeg faktisk ved en del mere end jeg lige troede. Og det er ikke så ringe endda🙂
Og i morgen er sidste arbejdsdag inden jeg har to fridage…

1 kommentar (+add yours?)

  1. Kirsten
    Feb 23, 2011 @ 11:02:09

    Overvej ny job-beskrivelse: Blæksprutte…

    Svar

Skriv et svar

