Fredagshumøret…

…er vel omkring otte i dag på en skala fra 1 til 10.

Op tæller:
1. Det er snart weekend

2. Jeg kom op klokken halv syv og hjemmefra i god tid

3. Emil og Mads kommer “hjem på weekend”, så det bliver ligesom i de gode gamle dage, hvor vi som oftest var 6 i huset.

4. Om 8½ time er min vagt for denne uge slut

5. De lover sol i weekenden

Ned fra ti tæller:
1. Jeg endte med at komme “for sent” på kontoret. Jeg har telefoner om fredagen fra 7.45… og mødte kl 8

2. Jeg sad fast i nogle gevaldige snedriver ( igen igen), og baksede ti minutter for at komme fri, og med hjælp fra en flink ældre herre på knallert lykkedes det.

3. Jeg måtte køre en omvej på arbejde for at køre på snedrivesikre veje

4. Jeg har forresten også vagt to dage i næste uge – så arbejdsdagen er fra 7.45 til 18 i et par dage til….

Sammenlagt en otter – og det er nu også helt OK🙂

God weekend derude

Skriv et svar

