Job, skole, vagt og træning

…så er dagen fyldt ud!!

Kørte hjemmefra halv otte, arbejdede til tolv, spiste en bolle og tog i skole hvor jeg var fra 12.30 til lidt i fire. Nyt svært stof skulle indlæres, og det tapper for energi, kan jeg mærke.

Tilbage på kontoret til klokken 18, hvor det var begyndt at sne godt i Odense. Heldigvis havde jeg en rolig vagt, hvor jeg fik en del arbejde fra hånden. Og så snart klokken blev seks pakkede jeg sammen, oggik ud og skrabede bilen fri for sne. En time senere landede jeg Svendborg – motorvejen var en oplevelse med al den sne og fygning der var.

Trænede fra 19.15 til 21 – først bodypump og så pulscykling, og så skulle vi lige vente et kvarter på at Lærke var færdig med hendes ballroomfitness. Så i bad, dampbad og vikingebad, så blodet kan rulle godt, og ud at skrabe bilen fri for sne.

Og hjemad med 40 km i timen, for det både sneede og blæste godt, og der lå mange fæle driver på vejen. Og det var godt at vi kørte klokken ti, for da Jens og Jeppe kom en halv time senere, havde det været på lykke og fromme at de kom hjem- på det tidspunkt var flere af vejene helt “væk” i sneen. Og så kører men bare efter at der et sted er vejen vist…..

Og da vi så kom hjem, var jeg rigtigt glad for at jeg havde lavet gisouen allerede mandag, så den skulle bare varmes op og tilsættes en masse frisk persille. Uhm- det var godt🙂
Men hvor var jeg træt….

Og så snart jeg kunne – klokken 23.45 sneg jeg mig op i seng, uden at vente på Jens, der kom et kvarter senere.

Nogle dage føles altså meget lange!!

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kirsten
    Feb 16, 2011 @ 14:12:23

    Puha ja, det lyder som en travl tid. Forhåbentlig bare en periode – selv om den der tilbagevendende vinter ikke lige var med på programmet. Og jeg er også bange for at træksvanerene kommer tilbage for det er så sindssyg koldt heroppe!

    Svar

  2. Helle
    Feb 16, 2011 @ 15:50:02

    Behold dem deroppe- så satser vi på at de ved bedre end os, og at der alligevel er forår på vej.

    Fyn har fået omkring 30 cm sne i nat – selvfølgeligt værst her i området siges der. Og da det fyger en del, så er vores vej delvist lukket.

    Men jeg er sikker på at det må være en slut-sne, der er her nu!!!😉

    Svar

Skriv et svar

