Åh nej!

Vagtuge i hele uge 7 og de to første dage i uge 8 på grund af kollegas ferie. Så de næste mange dage står på tidligt fra kontoret , i hvert fald i uge 7. Uge 8 ved jeg ikke helt, hvordan jeg gør- om jeg bare bliver på kontoret og arbejder igennem til klokken 18, hvor min vagt slutter. Der er ligesom ikke nogen, der kan tage telefonen for mig mens jeg tager hjem, da alle de andre holder fri- pånær den spritnye kollega, der har været på arbejde fire dage til den tid….

Nå, men mentalt havde jeg gjort mig klar til vagtugen. Der var lavet menu, lavet indkøbsliste, så jeg kunne nå at handle på vej hjem osv… Og vi kom fint op i morges, faktisk før tid, da Jens og mig havde aftalt at vi ville lave weekendmorgenmad ( æg, bacon, varmt brød etc), fordi vi ikke havde nået det i weekenden – og børnene havde jo heller ikke været hjemme.

Morgenhyggen blev nået og vi susede alle afsted, de tre andre mod Syd og mig mod Odense. Vinke- vinke- og alt det der..

Men så….

…..skulle jeg liiiige smage et af de der gode junglehyl-bolscher, der lå i bilen……

*knase, knase*

*knæk*
…og så manglede jeg en kvart kindtand, eller rettere sagt den plombe, der burde have siddet i den!

Så nu har jeg en akuttid ved tandlægen her til middag, og så håber jeg at min søde tandlæge kan lappe tanden sammen igen, så jeg ikke skal lyde mærkelig, når jeg har telefonen derhjemme i eftermiddag.

Damned!!! Det var ikke lige dét jeg havde planlagt!! Og nu kan jeg ikke tillade mig at køre indenom Netto for at handle- for nu skal jeg jo til tandlæge… *suk*

Heldigvis har jeg ikke ondt i den- men det havde jeg faktisk i forrige uge, hvor jeg tænkte at jeg alligevel snart havde en planlagt plombeudskiftningstid, og at det så måtte være den tand der stod for tur ( jeg er ved at få skiftet alle de gamle plomber ud med plastfyldninger- en tand hver tredje måned).

Øv øv øv..

Skriv et svar

