Overspring

Kender I de dage, hvor man bare ikke kan tage sig sammen til at få taget hul på en opgave?

Det er kke fordi jeg har dovnet hele dagen – jeg har været til bodypump i formiddags, og en lille tur igennem byhaven, hvor jeg til min store glæde opdagede et helt gult tæppe af erantis bagerst i haven. Og jeg elsker bare de små gule forårsbebudere, der gror så dårligt i min landhave🙂

Men derefter tog jeg hjem, og efter at have fået lidt kalorier indenbords, BØR jeg lave lektier i en time, inden jeg transporterer Jeppe til Svendborg, handler og slutter af med at hente Jens og så køre videre til mad og hygge med bedstevennerne.

Indtil videre har jeg fået startet Visual studio, men ikke mere, for så skulle jeg liiige…. og hov mail havde jeg da heller ikke checket….og hvad mon der sker lokalt? osv. .. og jeg ved det jo godt- det er ikke andet end overspringshandlinger fordi jeg ikke gider.Men NU skal det være!!!!

Roger over and out herfra🙂

Nyd solen jer der kan – her hænger dyner og rullemadresser ude på terrassen og får frisk lækker luft – så det bliver en fornøjelse at komme i seng i nat, med både rent sengetøj og nyluftede dyner🙂

Skriv et svar

