2010 var faktisk et af de mest begivenhedsrige år…

… i mit liv, når jeg tænker tilbage.

Det var året hvor:

– vi for første gang tog på ferie uden børnene

– Emil blev student

– Emil flyttede hjemmefra

– Beslutningen om at sende Lærke til USA blev taget

-Mit første projekt som projektleder blev afsluttet

– Vi købte nyt hus i byen

– Jeg begyndte at læse igen ( på deltid)

– Jeg blev erklæret syg, men var rask

Alle de ovenstående ting har på trods af den korte form fyldt rigtig meget i mit liv. Og hvert punkt er i sig selv meget betydningsfuldt, så jeg kan ikke fremhæve det ene for det andet. Og jeg har også blogget om de enkelte punkter i tidligere indlæg.

Tilsammen har de ændret mit liv rigtig meget, og ser jeg et år tilbage, så havde jeg ikke forventet andet end studentereksamenen og projektafslutningen. Så det har også været et år med en masse beslutninger, og heldigvis gode beslutninger.

Men jeg håber da at 2011 ikke laver så mange pinde som 2010 gjorde🙂

2011 bliver opfølgningsåret, hvor påvirkningerne fra 2010 skal viderebearbejdes. Og jeg glæder mig til det🙂

Skriv et svar

