Ny telefon

Så kom den, den nye telefon.

Jeg havde jo valgt en HTC-mini som mobil denne gang, da den kan en masse mere end ming ellers gode gamle og meget stabile Nokia.

Og når jeg kigger på den og ser hvad den kan, er jeg imponeret – men jeg ved også at den bliver en tidsrøver i den kommende tid, når jeg skal afteste al funktionalitet med brugsanvisningen i den ene hånd og telefonen i den anden.

For jeg er en af den slags mennesker der elsker manualer , og som LÆSER dem – og tester funktionalitet via dem. Jeg starter med quickguiden, der i dette tilfælde bare er en lille folder på 29 sider, og så har jeg hentet selve brugsanvisningen ned som pdf på min pc, og den fylder 294 a4-sider, så der er nogle timers opdagelser forude🙂

Hvad med dig? Leger du dig bare frem, eller læser du manualer?

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Esther
    Jan 13, 2011 @ 15:38:11

    Jeg gider yderst sjældent brugsanvisninger, så jeg har det med at prøve mig frem. Først når jeg ikke kan få skidtet til at virke – eller ikke lige kan finde ud af, hvordan jeg får gjort dit/dit, så slår jeg op i brugsvildledningen.

    Svar

    • helleq
      Jan 14, 2011 @ 11:08:59

      Jeg måtte atter have fat i brugsanvisningen i dag- efter at jeg gentagne gange ikke kunne tage telefonen. Man skal ikke trykke, men trække for at tage den. Hmmmm.. Så har jeg (måske?) også lært dét?? Følte mig efterhånden lidt dum over hele tiden st skulle rineg tilbage til ubesvarede kald….

      Svar

Skriv et svar

